Sommaryoga i Museiparken – inställt 15/8

Vi får tyvärr återigen ställa in sommaryogan pga det ostadiga vädret.

Nu äntligen är det dags för sommaryogan igen! För 14e året i rad är vi på plats och håller yoga under bar himmel!

För oss har sommaryoga i Museiparken verkligen blivit något speciellt. Så många fina möten, en blandning av nya ansikten och elever vi känt i många, många år. Och att se alla, barn, ungdomar, äldre, nybörjare och vana utövare, tillsammans röra sig i takt med andningen i kvällssolen, ja, det är helt magiskt!

Det behövs inga förkunskaper för att vara med, alla är välkomna!
Passen kostar 70 kr och betalas med swish på plats. Ingen föranmälan, men kom gärna i god tid. Du får en biljett med en QR-kod. Gratis för barn och ungdomar upp till 16 år.
Ta med dig ett liggunderlag/yogamatta eller en filt. Är du obekväm med att komma ner på marken kan du ta med en fällstol.

Kommande tillfällen
Tisdag 20/6 kl 18.30
Tisdag 27/6 kl 18.30 – inställd pga risk för åska!
Tisdag 4/7 kl 18.30
Tisdag 8/8 kl 18.30 – inställt pga det ostadiga vädret!

Tisdag 15/8 kl 18.30 – inställt pga ostadigt väder

Vi ställer in vid regn, åska eller ostadigt väder. Håll koll här, vi uppdaterar eventuella förändringar.

Hör gärna av dig om du har några frågor! karlstad@yogaskolan.se, 070-3538738
Varmt välkomna önskar Hanna och alla vi på Yogaskolan.