Yoga på Café August – 13/8 kl 18.30

Jaa, mer yoga på denna fantastiska plats! Kom och inled helgen med ett skönt yogapass på underbara fd Café August!

Här finns ett stort trädäck, det finns gräsmatta, det finns tak som skyddar mot sol eller regn, det är helt enkelt perfekt för yoga!

Vi öppnar grinden kl. 15.30 och vi har möjlighet att max ta emot 45 personer för att kunna hålla distans och sprida ut oss. Ingen förbokning!

Yogapasset hålls 13 augusti kl. 18.30-19.30
pris 70 kr, swishas till 123 312 50 85 på plats.

Det behövs inga förkunskaper i yoga för att vara med, alla är välkomna! Ta bara med en yogamatta/liggunderlag och/eller en filt.

Obs, det finns dåligt med bilparkeringar på Kanikenäset, så vi rekommenderar att du kommer på cykel eller till fots.

Hör gärna av dig om du har några frågor!
karlstad@yogaskolan.se, 070-3538738

Varmt välkomna!