Yoga och vandring i Vålådalen 7 – 9 september 2018

Ladda inför vintern med 3 dagars vandring och yoga i klar hög  luft
omgiven av vackra vyer och höstens vackra färger.
OM KURSEN
Yoga är en livsfilosofi som har utvecklats genom årtusenden som ett praktiskt redskap för att utvecklas och må bättre på alla plan. Yoga innefattar fysiskt utövande, andningsövningar och meditation. Gemensamt för yogans verktyg är att de hjälper oss att vara mer medvetet närvarande, inte bara när vi utövar yoga utan också i vårt vardagsliv.

Kursen passar bra både för dig som redan utövar yoga och för dig som är nybörjare.

OM TRADITIONEN
Vi undervisar i yoga i tradition av T Krishnamacharya och utmärkande i traditionen är att vi undervisar i yogans alla praktiska delar – fysiska utövande, andnings- övningar och meditation samt yogans filosofi. Vi utgår först och främst från våra elevers behov och kapacitet och anpassar yogan så långt det är möjligt till den enskilde individen.

LÄRARE
Lärare är Malin Burns och Lisette Boman, båda med lång erfarenhet av att undervisa.

Malin Burns är anställd på Yogaskolan i Östersund och Lisette Boman driver Yoga – body and mind i Hudiksvall. De har både gått yogalärarutbildning på Yogaskolan och håller i kurser och temadagar runt om i landet.
PRAKTISK INFORMATION
Datum: 7 – 9 september.
Tid: Kursen startar fredag 13.00 och avslutas söndag 13.00
Plats: Vålådalen, Jämtland
Pris: 3 600:-. I priset ingår boende i del i dubbelrum och frukost och 3-rätters middagsbuffé fredag och lördag. Lunchpaket på lördag samt lunchbuffé på söndag. För boende i rum, tillkommer extra kostnad.

Vägbeskrivning: Från Östersund – kör mot Åre på E14. I Undersåker, sväng vänster mot Vålådalen.

ANMÄLAN
För anmälan och info kontakta: lisette@yogabam.se / 070 – 308 3453.

En anmälningsavgift på 700:- ska betalas i samband med anmälan – vi skickar faktura. Kursanmälan är bindande och anmälningsavgiften återbetalas inte. Minst 8 deltagare och max 16.

För mer information www.yogaskolan.se och www.yogabam.se eller maila till lisette@yogabam.se