Morgonyoga i Mariebergsskogen 3-7 juli

Morgonyoga i Mariebergsskogen med Yogaskolan

Starta dagen med ett skönt yogapass ute i gräset under den bara himlen! Att göra yoga ute i naturen är speciellt och hjälper oss att hitta närvaro och landa i oss själva.

Det behövs inga förkunskaper för att vara med, alla är välkomna och lektionerna passar dig som aldrig har provat yoga förut såväl som dig som har yogat tidigare.

Varje pass kostar 60 kr och betalas med swish på plats. Ingen föranmälan, men kom i god tid.

Ta med dig ett liggunderlag/yogamatta eller en filt. Är du obekväm med att komma ner på marken kan du ta med en fällstol.

Plats:
Mariebergsskogen, gräsmattan vid Acksjöns kapell.

Tid:
kl 09.30-10.15.
Vi strävar efter att vara utomhus, men om det regnar flyttar vi in i Holken.
För sjunde året i rad finns vi i mysiga Mariebergsskogen v. 27. Vi ser så fram emot dessa yogamorgnar!

Varmt välkomna!

För frågor kontakta Yogaskolan på 054-181183, karlstad@yogaskolan.se