Uppdaterad info – Covid-19, inga restriktioner från den 9/2

Från den 9/2 2022 får vi återigen ta in elever fritt i lokalerna på Yogaskolan. Vi kommer att starta lite försiktigt med mindre grupper för nybörjare, gravida och seniorer.

Fortsättnings- och fördjupningsgrupper kommer kunna välja att vara med i lokalen eller fortsätta vara med digitalt via Zoom.

Till dig som deltar i verksamhet på plats hos oss:
Handsprit finns utsatt nära vår entré, så ta gärna för vana att börja med att sprita av händerna när du kommer in. Det finns möjlighet att tvätta händerna med tvål och handsprit finns utsatt på flera platser.

Ta gärna med egen yogamatta och eventuellt kudde/filt. De mattor vi har på Yogaskolan spritas mellan varje grupp.

Och förstås, om du har förkylningssymptom, även lindriga, stanna hemma men delta gärna via Zoom.

På Yogaskolan kommer vi att fortsätta hålla oss uppdaterade och följa Folkhälsoinstitutets rekommendationer och pandemilagen.