Prova-på lektioner 21-25 januari

Vill du prova yoga? Inför de nya kursstarterna i januari håller vi kostnadsfria prova-på lektioner under veckan som kommer. Precis som våra kurser så finns det olika inriktningar på prova-på lektionerna.

Ingen anmälan behövs, det är bara att komma. Vill man ha med egen matta går det bra, annars finns det att låna på plats.

Schemat för lektionerna finns här nedan. Välkommen!

Söndag 21 januari:
17.45 Andning och avspänning – en lugn grupp med fokus på medveten andning, avspänning och meditation. Passar dig som vill ha hjälp att minska stress, sova bättre och förbättra din andning.

Måndag 22 januari
11.00 Senior nybörjare, en mjuk grupp för dig som är senior. Vi jobbar på stol och stående, du behöver inte kunna komma ner på golvet.

Torsdag 25 januari:
14.00 Stela män- senior nybörjare –en mjuk grupp för dig som är senior. Vi jobbar mest på stol och stående.

Välkommen till Yogaskolan, Bergsgatan 23, Frösön. För mer information kontakta oss via mej : ostersund@yogaskolan.se eller telefon 063-10 30 75.