Bra att veta FAQ

Betalning av kurs

Betalning av kurser och privatkonsultationer sker via den faktura som skickas hem till dig. Ange ditt namn och fakturanummer när du betalar. När vi fått din anmälan kommer du inom några dagar att få en bekräftelse på att du fått plats.

Rabatt

10% rabatt ges, mot uppvisande av intyg, till dig som på heltid är studerande, arbetssökande, sjukskriven eller pensionär.

Missade kurstillfällen & återbetalning

Om du missar din kurstid en vecka eller flera gånger så kan du, i mån av plats, ta igen det inom de veckor som kursen löper. Det går inte att ’flytta över’ missade gånger från en kursomgång till en annan. Blir du långvarigt sjuk, får du mot läkarintyg tillbaka pengarna för de missade tillfällena.

Sjukdomar & skador

Tala om för läraren om du har några skador, sjukdomar, är gravid eller om det är något annat som kan påverka ditt yogautövande. Om du har några frågor eller funderingar så prata med läraren före eller efter klassen.

Klädsel

Vi utövar yoga barfota eller med strumpor på yogamattor som finns i salen. Använd gärna mjuka och bekväma kläder som du kan röra dig obehindrat i.

Kom i god tid

Kom gärna i god tid innan din lektion. Vi bjuder på ekologiskt te, så sitt ner en stund före eller efter din lektion.

Parfymfritt

Yogaskolan är parfymfri. Visa hänsyn till våra allergiker och astmatiker.

Äta innan yoga

Det kan även vara bra att tänka på att inte äta en tung måltid precis före yogan, då mat i magen kan upplevas obehagligt i vissa övningar.

Ändringar

Kurserna startar under förutsättning att tillräckligt antal deltagare är anmälda.