Yogalärare

Alla lärare på Yogaskolan har gått minst en 3-årig yogalärarutbildning. Alla lärare fortbildas också kontinuerligt.

Karina Freij

Karina Freij är certifierad yogalärare och yogalärarutbildare. Hon är yogalärare på heltid och driver Yogaskolan i Östersund. Hon har gått en 4-åring vidareutbildning i yogaterapi. Karina utbildar yogalärare regelbundet tillsammans med sin kollega Hanna Staaff från Yogaskolan i Karlstad.

Veronica Dahlin

Veronica är certifierad yogalärare och har undervisat olika grupper på Yogaskolan i 10 år. Hon har gått en 4-åring vidareutbildning i yogaterapi och undervisar såväl i grupp som individuellt.

Carola Persson

Carola är certifierad yogalärare och yogalärarutbildare. Carola har undervisat olika grupper på Yogaskolan i 10 år. Hon har varit assisterande lärare på yogalärarutbildningen och undervisar förnuvarande de fysiskt inriktade grupperna samt kursen Ett år av Yogastudier.

Malin Staaff

Malin är certifierad yogalärare och har undervisat olika grupper på Yogaskolan i 10 år. Hon undervisar förnuvarande bland annat kursen Ett år av Yogastudier

Anneli Westerlund

Anneli är certifierad yogalärare och har undervisat olika grupper på Yogaskolan i många år. Anneli har en bakgrund som sjukgymnast.

Margit Moritz

Margit är certifierad yogalärare och har undervisat olika grupper på Yogaskolan under flera år. Margit har en bakgrund som högstadielärare.

Åsa Mattsson

Åsa går den sista terminen på den 3-åriga yogalärarutbildningen och har undervisar bland annat gruppen Rygg och nacke på Yogaskolan. Åsa har en bakgrund som sjukgymnast.

Sara Leijer

Sara är certifierad yogalärare och undervisar olika grupper på Yogaskolan. Sara har en bakgrund som pedagog.

Emmy Nilsson

Emmy är certifierad yogalärare och undervisar grupperna i Ås för Yogaskolan. Emmy har en bakgrund som pedagog och folkhälsovetare.

Anna-Karin Lindeberg

Anna-Karin är certifierad yogalärare och undervisar grupperna i Ås för Yogaskolan. Anna-Karin har en bakgrund som hälsovetare.

Övriga lärare

På Yogaskolan undervisar också flera av de lärare som genomgått Yogaskolans yogalärarutbildning.