Fortsatta Yogastudier – Karlstad och Östersund

Vi har länge haft en önskan att kunna erbjuda en fortsättning av kursserien Yogastudier. Yogastudier har hållits under många år i Stockholm, Karlstad och Östersund, nu sista året också i Malmö, Örnsköldsvik, Umeå, Hudiksvall och Norsjö. Det känns så roligt att vi  har hittat ett upplägg där vi når ut till utövare på olika håll i landet som önskar fördjupa sig i yogans filosofi och utövande. Och eftersom inte alla har en önskan att bli yogalärare känns det så viktigt att hitta en form för hur man kan gå vidare och djupare utan att behöva gå en lärarutbildning. Yogan har ju så mycket fantastiskt att erbjuda, så väl praktiska redskap som livsfilosofi, som vi alla kan ha glädje och nytta av i vårt vardagsliv!

Yogaskolan kan nu erbjuda en fortsättning av kursen Yogastudier. Det är en kurs för dig som gått Ett år av Yogastudier och vill fördjupa dina kunskaper ytterligare i yogans filosofi och utövande. Den här kursserien hjälper dig att komma djupare i ditt eget yogautövande och ger utrymme för mer filosofiska diskussioner. Vi kommer att gå vidare i yogans filosofi, bland annat genom att titta närmare på verserna i yogans huvudtext, Patanjalis Yoga Sutra.

Kursen består av fyra helger lördag-söndag. Pris 6000 kr

Stockholm: Datum kommer

Östersund ht 2021: Datum kommer

Karlstad vt 2021: Datum kommer

Kontakta oss på info@yogaskolan.se för mer information om respektive kurs

Detta inlägg är publicerat i Nyhet. Bokmärk permalink. Stängt för kommentarer och trackbacks.