Helgkurs för nybörjare 18-20 augusti

Yogaskolan håller en helgkurs för nybörjare i augusti. Det är ett tillfälle att få komma i gång med yoga lite mer koncentrerat än på kvällskurserna.

Under den här kursen fokuserar vi främst på de praktiska delarna av yoga. Det blir många utövanden med fysiska övningar, andnings- och avspänningsövningar. Alla övningar anpassas så långt det är möjligt till varje deltagare.

Det blir även en del teori och en introduktion till yogans filosofi med många tänkvärda och kloka tankar som kan vara användbara i vardagen.

Datum: 18-20 augusti 2023

Tid: Fredag kl 18-20, lördag kl 9-13 och söndag kl 9-13

Plats: Yogaskolan Östersund, Bergsgatan 23, Frösön

Kostnad: 1350 kr