Hitta din livskraft – en yogahelg med andetaget i fokus, 18-20/11

Andetaget är centralt i allt vi gör i yoga, och andningen har en stor påverkan på vår prana, vår livskraft. Under den här kursen kommer utövandena att fokusera på att utveckla andningen både i stillhet och i rörelse och att hitta verktyg både för att bli mer vaken, fokuserad och alert samt för att stilla sig, varva ner och slappna av när det är det man behöver. Alla övningar anpassas så långt det är möjligt till varje deltagare.

De praktiska utövandena varvas med teori och filosofi för att förstå hur yoga ser på livskraft och på andetagets betydelse för vår hälsa i både kropp och sinne.

Datum: 18-20 november 2022

Tid: Fredag kl 18-20, lördag kl 9-13 och söndag kl 9-13

Plats: Yogaskolan Östersund, Bergsgatan 23, Frösön

Kostnad: 1300 kr