Yogalärare

Alla lärare på Yogaskolan har gått minst en 3-årig yogalärarutbildning och är internationellt certifierade. Alla lärare fortbildas kontinuerligt.

Hanna Staaff

Hanna Staaff är certifierad yogalärare och yogalärarutbildare. Hon genomgår för närvarande en 4-årig yogaterapeututbildning i Indien. Hanna är yogalärare på heltid och driver Yogaskolan i Karlstad. Hanna utbildar yogalärare regelbundet tillsammans med sin kollega Karina Freij i Stockholm och Tallinn.
Hanna är också utbildad beteendevetare och har arbetat som konsult inom företagshälsovården med framför allt kris-, konflikt- och stresshantering. Hon jobbar även med utbildningar inom detta område samt föreläser om olika ämnen såsom stress och mental träning.

Eva-Marie Henriksson

Eva-Marie är certifierad yogalärare och arbetar sedan flera år heltid på Yogaskolan i Karlstad. Hon undervisar på en bredd av olika lektioner och håller också privatkonsultationer.

Marie Grahn

Marie är administratör på Yogaskolan och tar bland annat emot kursanmälningar och bokar in privatkonsultationer.

Tonie Estegård Svahn

Tonie är certifierad yogalärare.

Lena Johansson

Lena är certifierad yogalärare och undervisar bland annat på våra kurser i Mariebergsskogen.

Maria Hagberg Jangsell

Maria är certifierad yogalärare och undervisar bland annat på våra kurser för barn och ungdomar och stela män.

Övriga lärare

På Yogaskolan undervisar också flera av de elever som genomgår Yogaskolans yogalärarutbildning.