Vi på Yogaskolan önskar dig ett riktigt gott nytt år!

Vi på Yogaskolan önskar dig ett riktigt gott nytt år med hälsa och välmående och de bästa förutsättningar för att möta livet så som det är. Vi önskar ett ljust fint 2022!

Vi ser fram emot att starta igång yogaundervisningen igen och möta ett nytt år tillsammans med er på Yogaskolan! En gemensam utmaning vi står inför är att smittspridningen åter är hög i samhället och att vi än en gång behöver ha tålamod och vara kloka för att ta hand om oss själva och varandra. På Yogaskolan följer vi restriktionerna om 10 m2/person. Vi är endast en liten grupp på plats i våra lokaler och det finns även möjlighet att följa vår undervisning digitalt, live eller i efterhand. Det går också bra att boka individuell undervisning.

Har du anmält dig till vårens kurser kommer du få ett brev med information om vad som gäller för din kurs. Om du inte anmält dig ännu, så hör av dig så hittar vi vägar för vad som passar just dig. Det finns fortfarande en hel del plats i lokalen om du föredrar att utöva hos oss.

Vi får alla påminna oss om att det kommer ljusare tider igen! Vi hoppas att restriktionerna endast behövs under en kortare tid så att vi snart kan vara tillbaka till det normala. Vi hoppas att vi kan hjälpas åt och orka lite till!