Fokuserad ACT och Yoga – en inspirationsdag på Jäverön 11/3

Naturliga verktyg för ett hållbart och meningsfullt liv

Känner du dig stressad, har sömnsvårigheter, upplever lindrigare former av oro och nedstämdhet eller bara vill stärka din psykiska hälsa? Nu erbjuder vi en inspirationsdag i Fokuserad ACT och Yoga i den härliga miljön på Jäverön.

Genom den kognitiva beteendeterapiformen ACT, Acceptance and Commitment Therapy, yogaövningar och naturbaserad medveten närvaro använder vi praktiska redskap för hälsa och psykisk stabilitet. Dagen varvas med vandring, kortare teoretiska inramningar, praktiska övningar och tid i naturen.

Delar av dagen vistas vi på Magasinet Jäverön där vi yogaloftet och de trivsamma utrymmena för lunch, föreläsning och reflektion. Inspirationsdagen hålls av Maria Hedfors, leg. psykolog på MW PsykologPraktik och Hanna Staaff, yogalärare på Yogaskolan.

När: 11 mars. Färjan går från Herrön kl 08.40 och vi är tillbaka på fastlandet kl 17.00. I dagen ingår vegetarisk lunch, frukt, kaffe/te och tilltugg. Du får med dig ett enklare kompendium med övningar. Pris: 1150 kr (10 % rabatt för dig som är sjukskriven, arbetssökande, studerande eller pensionär)

Mer information: Maila karlstad@yogaskolan.se eller kontakt@mwpsykologpraktik.se eller välkommen att kontakta någon av oss direkt för frågor och information och intresseanmälan, Maria Hedfors 054-2033153 & Hanna Staaff 070-3538738.

Anmäl dig här

Inspirationsdagen är ett samarbete med MW PsykologPraktik.

22 mars startar vi också en kvällskurs med fokuserad ACT och yoga i Acksjöns kapell, Mariebergsskogen.