Yoga before work – morgonyoga på Hammarö, kursstart 4 maj

Yoga before work - morgonyoga med Yogaskolan
Yogaskolan bjuder på två fristående gratispass av morgonyoga under Hammarö ”Må bra månadens” sista vecka. Veckan därpå startar en kurs på fyra tillfällen.
Vi väcker kropp och sinne med rörelser och medveten andning. Vi sträcker ut spända muskler och får igång cirkulation och värme i kroppen, samt väcker energi och kraft för att möta dagen framför oss!
Inga förkunskaper krävs. Kom i bekväm klädsel. Du blir inte svettig, utan kan byta om och ta dig vidare till jobb eller annan aktivitet direkt efter. Ta med en yogamatta om du har, annars har vi några till utlåning
Gratis prova-på
Tisdag 25/4, kl. 7-7.45 och torsdag 27/4, kl. 7-7.45, plats: Sockenstugan vid Hammars kyrka.

Tillfällena är kostnadsfria, men anmälan krävs senast kl. 17.00 dagen innan.
Anmälan: Maila Yogaskolan på karlstad@yogaskolan.se (är det färre än 6 deltagare, ställer vi in)
Kursstart 4/5, fyra torsdagmorgnar kl 7.00-7.45
Yogaskolan kommer sedan starta upp en kortare kurs med ”Yoga Before Work” i Sockenstugan vid Hammars kyrka. Start: torsdag 4/5 kl. 7.00-7.45, 4 tillfällen. Pris 590 kr. (kursen hålls torsdagarna 4/5, 11/5, 25/5, 1/6)