Gratis prova-på-dagar på Yogaskolan – flera pass

Fler gratis prova-på pass

Så roligt att intresset för vår prova-på dag är så stort! Nu utvidgar vi med fler gratislektioner. Vi sätter in en gratis prova på kväll, onsdagen den 14 augusti, en prova-på lektion för stela män 20/8, prova-på för seniorer tisdag den 27/8 och prova-på för barn och unga  fredagen den 30/8. Se hela programmet här under:

Under dessa veckor bjuder vi  på en mängd kortare prova-på-pass för att ge en upplevelse av olika inriktningar och olika aspekter av yoga för inspiration, påfyllning och en chans att utforska vad som passar just dig. du kan vara med på ett pass eller flera i mån av plats.

Prova-på-dag 18 augusti:

Block 1
09.30 : Morgonyoga – väck kropp och sinne med skonsamma dynamiska yogapositioner. Fullsatt!
10.15 : Yoga i flöde – ett härligt dynamiskt värmande pass. Fullsatt!
11.00 : Avspänning och andning. Anmäl dig här »
Block 2
12.00 : Yogafilosofi- en introduktion till yogans tankar och psykologi. Anmäl dig här »
12.45 : Yoga med mantra och en introduktion till Vedisk chanting. Anmäl dig här »
13.30 : Meditation Anmäl dig här »
Block 3
14.30 : Yoga för hälsa och balans – ett skonsamt pass med rörlighet, styrka tillsammans med medveten andning Anmäl dig här » Enstaka plats kvar
15.15 : Yoga för återhämtning med fokus axlar, nacke, rygg (lämplig för dig som är stel, spänd och kanske har smärta och värk) Anmäl dig här » Enstaka plats kvar
16.00 : Yoga för bättre sömn Anmäl dig här »

Prova-på yoga för stela män:

Tisdag 20/8, kl 20.00 : Yoga för stela män Anmäl dig här »

Prova-på yoga för seniorer:

Tisdag 27/8, kl 13.30 : Yoga för seniorer Anmäl dig här »

Prova-på yoga för barn och unga:

Fredag 30/8, kl 16.30 : Yoga för barn och ungdom Anmäl dig här »

Alla pass är gratis, men förboka din plats! Platserna är begränsade, så boka redan nu. Uppge vilka pass eller block du vill boka. Välkomna!