Nybörjarkurs på Hammarö

Nytt för denna termin är att vi även erbjuder en kurs för nybörjare i Skoghall på Hammarö. Det är Yogaskolans lärare Linda Andersson som bor på Hammarö och kommer att ha en kurs ”hemmavid”.

Under nybörjarkursen arbetar vi med kroppsrörelser (asana), där vi tränar balans, smidighet och styrka, samt andningsövningar (pranayama) som hjälper oss att fokusera och som leder oss mot avslappning och meditation. Du får även ta del av koncept och tankar från yogans filosofi.

Tisdagar 18.00-19.15, start 20 mars

Kursen är på 8 tillfällen och kostar 1000 kr. Kursen hålls i Lillängsskolans gymnastiksal på Skoghall/Hammarö (ingång mot minigolfbanan). Kursen startar 20 mars.

Anmäl dig här »
Sjukskrivna, studerande, arbetssökande, pensionärer 10 % rabatt.