Prova-på-pass inför kursstart

Under vecka 33 finns möjligheten att prova-på yoga med olika inriktningar på Yogaskolan!
Kanske är du osäker på om yoga passar dig och vilken inriktning som i så fall är bäst för just dig? Kanske undrar du hur det fungerar att utöva yoga digitalt?
Vi jobbar med mindre grupper och följer alla rekommendationer gällande covid -19. Under höstterminen erbjuder vi även att man kan vara med hemifrån online om man föredrar.

Prova-på pass i Yogaskolans lokaler Västra Kanalgatan 3:

Yoga för styrka och rörlighet
för dig som gillar mer fysisk yoga med mer balans, styrka och koordination. Motsvarar nybörjare/fortsättning fysisk
Onsdag den 18/8 kl. 20.00

Prova-på pass i Acksjöns Kapell, Mariebergsskogen:

Yoga för bättre sömn och stressreducering
passar dig som vill komma ner i varv och fokusera mer på avspänning.
Torsdag den 19/8 kl. 17.15
Anmäl dig här

Yoga för hälsa och stabilitet
motsvarar nybörjarkurs allmän inriktning
Torsdag den 19/8 kl. 19.30
Anmäl dig här

Yogapasset är ca 50-60 minuter och föranmälan krävs, både om du vill vara med på plats eller online. Vi har möjlighet att ta emot en mindre grupp i vår lokal och vi tar emot ett begränsat antal online. Du betalar 50 kr med swish för bekräftad plats. Om du vill prova att göra passet online och inte har möjlighet att göra det live när det sänds kommer du ha tillgång till passet under 24 timmar. Vi stämmer av både innan och efter utövat pass så att vi kan möta upp dina frågor och hjälpa dig till eventuella anpassningar.

Anmäl dig till prova-på-passen via länkarna ovan eller 054-181183. Uppge om du vill delta på plats eller online.

Veckan efter startar vi upp kurser med alla dessa inriktningar och det går bra att anmäla sig till dem här.

Har du några frågor, tveka inte, utan hör av dig till oss.