Yogaskolan hälsar på hos Vildhjärta

Yogaskolan besöker Vildhjärta

Välkommen till en eftermiddag med yoga och meditativ vandring hos poeten och konstnären Vildhjärta. Vi hälsas välkommen med en kopp te i Johannes fina köksträdgård där vi sedan landar in med ett yogautövande.
Det blir en meditativ vandring i tystnad i sakta mak genom skogen för att utforska och ta in Vild hjärtas konst och naturen. Vi stannar till i ateljén där Maria finns tillgänglig för samtal och där hon berättar lite mer för oss om konsten och hennes och Johannes arbete med skogen.

Tillbaka på gården avslutar vi dagen med ett yogautövande. Vi går igenom kroppen och ger oss utrymme för reflektion, eftertanke och meditation.

När: 18 augusti, kl 15:30-18:00. Pris: 250 kr (inträde till Vildhjärta inkluderat)
Anmäl dig senast 8 augusti. Obs, begränsat antal platser, först till kvarn.

Var och en tar sig till Vildhjärta i Brunskog på egen hand. Vi hjälper gärna till att samordna samåkning för den som önskar.

Anmäl dig här »