Gällande Corona och Covid -19

Uppdaterat läge 2021-01-10

Den största delen av verksamheten på Yogaskolan kommer framför allt att vara digital under våren 2021. Man kan i stort sett följa all vår kursverksamhet hemifrån via videolänk. Vi har dock möjlighet att ta emot några personer/mindre grupper i våra lokaler.

Som helhet är vår lokal på Västra Kanalgatan drygt 120 kvm och undervisningsrummet är 60 kvm, så vi får totalt vistas max 12 personer i lokalen som helhet och max 6 personer inklusive läraren i undervisningsrummet. Anvisningar finns vid våra ingångar.

Till dig som deltar i verksamhet på plats hos oss:

• Handsprit finns utsatt nära vår entré, så ta gärna för vana att börja med att sprita av händerna när du kommer in. Det finns möjlighet att tvätta händerna med tvål och handsprit finns utsatt på flera platser.
  • Håll avstånd och se till att det aldrig blir trångt i något utrymme.
  • Ta gärna med egen yogamatta. Har du ingen matta finns det hos oss till försäljning. Om du lånar en matta så finns det så att du kan sprita av och rengöra mattan efter dig.
  • Och förstås, om du har förkylningssymptom, även lindriga, stanna hemma men delta gärna via webb.

Kontakta oss
Tveka inte att höra av dig om du har frågor eller behöver support för att kunna vara med via nätet, ring 054-181 183 eller maila karlstad@yogaskolan.se. Lämna ett meddelande om vi inte kan svara, så ringer vi upp.