Utomhusyoga på vackra Skutberget

Utomhusyoga på Skutberget med Yogaskolan

Torsdagar i juni kl. 13-13.45, med start 1 juni.

Ingen föranmälan, utan välkommen att dyka upp! Kostnad 60 kr med Swish på plats.
obs, inställt vid regn eller hård vind. Håll utkik här i eventet för uppdatering angående väder.
Vi håller till i närheten av Motionscentralen, så omklädningsrum, dusch och bastu kan nyttjas här om man vill. Cafeterian är öppen om man önskar fika i anslutning till yogan.
Inga förkunskaper krävs, vi lägger upp passet så att alla kan vara med. Ta med en matta eller filt. Är man inte bekväm att komma ner på marken så ta med en fällstol.
Att göra yoga utomhus är ljuvligt och hjälper oss att landa i det som är här och nu. Vi stannar upp och njuter av solen, vinden och den fantastiska omgivningen på Skutberget.
Tveka inte att höra av dig om du har frågor. Ring oss på 054-181183, eller maila på karlstad@yogaskolan.se